продвижение сайтов в поисковых системах

Для аналізу трафіку з видачі використовуються системи аналітики, такі як-Яндекс.Метрика та / або Google Analytics. Дані системи дозволяють оцінити цільовий трафік, його величину, конкретні пошукові запити, за якими здійснюються переходи та іншу корисну для SEO інформацію. У нас представлений приклад аналізу вхідного на сайт трафіку за запитами, в яких міститься слово «дублен*». Звіт отримано з використанням системи аналітики Google Analytics. Іноді природні результати видачі за запитом (які мають сайти в результаті їх пошукової оптимізації) плутають з контекстною рекламою, а також підмішуванням спеціалізованих сервісів Яндекса. Ми розповімо про продвижение сайтов в поисковых системах.

У нас представлений приклад поділу природних результатів видачі (SEO) і рекламних результатів (контекстна реклама) в пошуковику Яндекс, окремо виділено спеціалізований результат — Яндекс.Маркет. Природні результати при цьому (в загальному випадку) мають більшу привабливість для користувачів, так як не являють собою платну рекламу і, отже, викликають більше довіри і генерують більше цільового трафіку на сайт.

ТЕРМІНИ ОТРИМАННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ ПО SEO
У загальному випадку, для отримання віддачі після запуску робіт з просування сайту потрібно від 3 тижнів до 9-12 місяців. Терміни визначаються рівнем конкуренції за запитом і загальним рівнем конкуренції в просувається тематиці. Також істотно позначаються на термінах такі фактори як:

вік сайту (критерій довіри до сайту з боку пошукової системи);

число сайтів, які активно просуваються в даній тематиці (критерій «щільності» результатів видачі);

загальний трафік на сайті (критерій оцінки корисності сайту для користувачів);

число і якість ресурсів, які посилаються на просувається сайту (критерій авторитетності ресурсу);

кількість релевантних запиту документів на сайті (оцінка відповідності тематики сайту пошуковому запиту);

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *